27 Eylül 2014 Cumartesi

Biri Alışveriş mi Dedi ? :))



Buz gibi ve yağmurlu havaya rağmen tek başıma alışverişin tadını çıkardım bugün. Kendime ciciler aldım :) Küçük bir yerde yaşadığım için kozmetik ürünleri satan mağaza açısından fazla seçeneğim yok. En son Gratis açıldığında havalara uçmuştum. Hatta kapısında dans edesim falan gelmişti :D

İstanbul'dan dönüp memleketime geldiğimde Watsons ve Gratisin olmaması gerçekten büyük eksiklikti. Blogda "kızlar Gratiste indirim başlamış" gibi paylaşımlar gördüğümde içim kan ağlıyordu. Hıı bir de o aldıklarınızı paylaştığınızda ekrana yapışıp o rimelleri rujları öpesim geliyordu itiraf ediyorum :D Ama neyse ki Gratis ben iyice psikopata bağlamadan bu sıkıntıyı giderdi :)

Korkmayın korkmayın kozmetik bloğu olmaya karar vermedim :D Ama hayatımda bir kez olsun bunu yapmak istiyorum tutmayın beniii. Gratis'teki % 50 ye varan indirim gününden bana düşenler bunlaaar:)


*The Balm Lip Gloss  (Güya dudak dolgunlaştırıcı etkisi varmışmışmış :P Ama o uyuşukluk hissi güzel ya sevdim :)) 

*Essence ruj numarası 02
*Loreal ruj 162 numara rengi çok tatlı bence ♥
*Loreal Excess Rimel. Fırçası silikon ve eve gelince denedim güzel gerçekten. Benim kirpiklerime rimel bulmak dünyanın en zor işi.
*Loreal extra black dipliner. Suya dayanıklıymış ama bakalım göreceğiz :)

*Maybelline master precise kalem eyeliner. Sürümü çok çok kolay.Sabahları aceleyle çıktığımda çok işe yarayacak. Diğer eyelinerda biraz pimpirikliyim de ben. İlla kusursuz olacak diye dakikalarca uğraşıyorum :)
*Loreal Infalible pudra. Kapatıcılığı iyi gibi geldi bana ama umarım memnun kalırım. 

Maybelline ve Lorealde harika indirim vardı cidden. Çıktığımda başım dönüyordu :D En sevindiğim konuysa şu oldu.Ben genelde birden fazla ruj aldığımda hep neredeyse aynı renkleri alıp çıkarım farkında olmadan.Eve gelince de of yaa ne manyağım diye sinirlenirim kendime :D Ama bu sefer iyi iş çıkarmışım. Şeftali,pembe ve kırmızı tonlarında üç farklı renk ruj almışım resmen. Kendime inanamıyorum :DAklımda kalan bir iki şey daha oldu.Yarın da onları alacağım kalırsa tabisi. Kadınlar resmen yamyam gibi dolaşıyor mağazanın içinde yaa. Yağmalamışlar ortalığı. Oysa daha dün başladı indirim. Sinir oldum.Beğendiğim rujların numaraları kalmamıştı hiç.Neyse buna da şükür :D 
Bu da böyle bir kozmetik içerikli yazıydı işte :) Hiç bana göre değilmiş bunu da anlamış oldum. İçimde kalmamış oldu kozmetik blogcusu olmak :D Evet tamam artık susuyorum ve meydanı gerçek kozmetik bloglarına bırakıyorum :D 
Hoşçakalınnn...

19 yorum:

  1. gayet güzel olmuş yazın , kendine haksızlık etme canım :)) yeni cicilerini de güzel günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buralı Olmayan
      Aa öyle mi teşekkür ederim beğendiysen ne mutlu bana :D
      Teşekkürler :)

      Sil
  2. çok iyi yapmışsın:) İş bulamayınca bende kendimi mağazalara attım gerçekten iyi geliyor:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meral Kuş
      Aynen şu alışveriş de olmasa kadınlar hiç çekilmez ya :D En azında böyle biraz kafa dağıtıyoruz :)

      Sil
  3. Güle güle kullan, rujların rengini çok beğendim.Bende genelde hep aynı tonları alıp çıkıyorum ya, hiç farklı renklere elim gitmiyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz Kabuğu
      Teşekkür ederim. Zevk işte.İnsan hep aynı şeylere bakıyor farkında olmadan :)
      Bu sefer nasıl olduysa bozmuşum bu kuralı :)

      Sil
  4. Bende indirimden yararlandım saç spreyi ve deodorant olarak ama aradaıgım dıger hıcbırseyı bulamadım :O annemın gece kremlerı harıc :)) The Balm lip gloss nasıl ki cidden dolgun gosterıyo mu denemek ıstıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cam misket
      Güle güle kullan aldıklarını.Bulamadığımız ürünleri de bir dahaki indirimde alırız artık :)
      lip gloss kokusu ve rengi çok güzel ve dudakta kalıcılığı da iyi yarım saatte yok olmuyor dudağından :)
      Dolgunlaştırıcı etkisi varmış güya ama bence alakası yok.Sadece dudağında uyuşukluk etkisi oluyor. Dolgun gösterdiği falan da yok :)

      Sil
    2. eheheh o zaman tekrar lıp gloss ısını gozden gecıreyım. sarf malzemesı gıbı oldu zaten tarıhlerı gececek :)) bir dahaki indirimlere İnşaallahh :))

      Sil
  5. gratis candır yaa:D hayırlı olsunnnnn:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şımarımtırak Çikolata
      Teşekkür ederiim :)
      İndirim candır da diyebiliriz tabi :D

      Sil
  6. Gratis heryerde :) ben de cok seviyorum gratisi yaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kreatif Baskan
      İyi ki her yerde ya valla depresyona girecektim artık :D

      Sil
  7. gule gule kullan canım hepsi çok tatlı duruyooor:) bence arada böyle paylaşabilirsin güzel olmuş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebenk
      Teşekkürler tatlımm :)
      Hiii beğenmene çok sevindim :)
      Bilmem ki belki yine böyle bir mutluluk anında yazıveririm kim bilir :D

      Sil
  8. Ben de ilk maaşımı alıp böyle yazılar yazabilecek miyim Allahımmm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moira M
      Yazacaksın tabi ki tatlım. Zaman o kadar çabuk geçiyor ki :)

      Sil