11 Ağustos 2014 Pazartesi

Tatil Başlasınnn :)

Telefondan yazmanın zorluğu eşliğinde 1 haftalik kısa bir hoşçakal demeye geldim.Hicbirsey yazmadan gidecegimi düşünmediniz herhalde :)

Birkaç saat önce de bavul hazırlığımı tamamladım. Serkan sürekli abartmamamı söylese de bavuldan bir tişört çıkartıp iki tane koyarken buluyorum kendimi.  Hicbirsey çıkartmak istemiyorum ya banane.Ya aklım evde biraktiklarimda kalırsa.  Ya keşke onu da alsaydim giyerdim dersem.Hayir Hayır bu riski göze alamam kesinlikle :)

 Sabah erkenden yola çıkacağız Serkanla. Bir hafta yeterli olabilecek yemek tarifleri listesi ve alışveriş listesi hazırladım. Hersey gayet planli anlayacaginiz :)

tatilden döndüğümde okuyacağım birikmiş bir sürü yazı olacak yihhuu :) Kendinize iyi bakın emi :) Yazım yanlışlarımı da görmezden geliverin artık :)

Hoşçakalın...

18 yorum:

  1. iyi tatiller bebeim. İnşallah hortum filan çıkmaz asd (:

    YanıtlaSil
  2. iyi tatiller,hatta şahane olsun

    YanıtlaSil
  3. Ohh iyi tatiller dilerim, çoook güzel anılarla dolu, dinlenmiş bir şekilde geri dönün ♥

    YanıtlaSil
  4. 1 yılın yorgunluğu 1 haftada geçmez ama eğlenmene bak!
    İyi tatiller.. (:

    YanıtlaSil
  5. Iyi tatiller canim iyi eglen donusunde bomba gibi bekliyoruz seni :-)

    YanıtlaSil
  6. hadi bakalım sana aşkla mutlu bir tatil dilerizzzz sevimli
    iyi eğlenceler (:

    YanıtlaSil
  7. benim yerime de eğlen lütfeeen :)
    iyi tatiller.:)

    YanıtlaSil
  8. İyi tatiller dilerim. Bolca dinlen kafanı dağıt. :)

    YanıtlaSil
  9. Ya bu sitede gezinirken benim maskülen OK'um gidiyor yerine KURDELA (KURDALE, KURDELE, KURCALA) geliyor. İnan o ok'un ucunu görmeden bir şeylere odaklanmak zor oluyor. Okun alt kısmına kurdela bağlanmış bi imleç varsa ona geç n'olur?
    Bir de heves baltalayıcı: O TATİL BİTECEK!!!

    YanıtlaSil
  10. tatlımmm nihayet büyük tatil gelmiş musmutlu günler senin olsun iyi tatiller ;)

    YanıtlaSil
  11. Umarım çok güzel geçiyordur tatilin, maceralarınızı okumak için sabırsızlanıyorum :*

    YanıtlaSil
  12. tatil insanları hepiniz ne kadar gıcıksınız yaa :))) iyi tatiller

    YanıtlaSil
  13. Görmedik ne yazım yanlışı :)
    Gelin artık yazılarınızı özledik yaa! :/
    Ama gerçi geç olmuş bendeki de belki gelmişsindir. Ayıp etmişim yorum geç olmuş. :/

    YanıtlaSil
  14. Ehehe en iyisi bikac bavul birden almakti :)) Tatil nereye hic soylemedin ama

    YanıtlaSil