4 Temmuz 2014 Cuma

" AÇIKLAMA!!! "

Günaydın herkese...Bir konuya açıklık getirip gideceğim. Hani bana aldığı hediye kolyeden dolayı Sonsuz ismiyle anlattığım erkek arkadaşım var ya işte o konuda bir karışıklık yaşanıyor sanırım. Ben de Butterfly'ınız ve Şeyma sayesinde farkettim bu yanlış anlaşılmayı. Onlar gibi bazılarınız da erkek arkadaşım olan Sonsuzu bloğu olan Sonsuz arkadaşımız sanıyor olabilirsiniz.Ancak öyle değil. Böyle bir karışıklık yaşanacağı aklıma gelmemişti. Sonuç olarak o sonsuzla o sonsuz aynı kişi değil. Bu yazıyı dün yazmak istedim fakat vaktim olmadı.

Erkek arkadaşımdan ismiyle bahsetmeyi düşündüğüm şu günlerde böyle bir karışıklık yaşanınca da kesin kararımı vermiş oldum. Son olarak Serkan'lı günler başlasın o zaman diyorum ve blogger arkadaşımız Sonsuz'dan özür dileyerek gidiyorum.

3 yorum:

  1. =) canım arkadaşım özürlük birşey yok, bu açıklama için teşekkür ederim, içten içten korkuyor ama cidden öyle sanılabileceğine ihmal vermiyordum ama baktım yorumlar peşpeşe gelince büyük bir yanlış anlama oluştuğunu fark ettim (= tekrardan teşekkürler =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yorumlar gelince farkına vardım. Sanırım benim erkek arkadaşımla ilgili yazılar yazmaya başladığım dönemler sen bloğunu baya boşlamıştın. Yazı yazmıyordun yani. O yüzden hiç aklıma gelmedi böyle bir ihtimal. Aslında düşünmem gerekirdi. Keşke aklına geldiği gibi söyleseydin. Hemen düzeltirdim durumu. Kusura bakma tekrar. İyi oldu bu açıklama :)

      Sil
    2. Ne bilim, kendi kendime kuruntulanma sonsuz dedim =D butt'un ordaki yorumlar birden patlak verdirdi =D lütfen tekrar söylüyorum burda kusur sayılacak bir durum yok, bir kaç blogcanla sınırlı olsada yanlış anlaşılma vardı bu açıklamayla herşey düzelmiştir. =D

      Sil