26 Mayıs 2014 Pazartesi

Yarım Porsiyon Sendrom.. Yarım Porsiyon Mutluluk...

Haftanın ilk günü ve bende nedensiz bir moral bozukluğu var. Belki de Pazartesi sendromu bilemiyorum. Ama yapmam gereken hiçbir şeye odaklanamıyorum ve hatta hiçbir şey yapmak istemiyorum. Dikkatimi veremiyorum. 

Böyle nedensiz sıkılmalar çok yoruyor beni. Umarım kısa sürer. Gözüm hep saatte 4-5 olsa da eve gitsem diye bekliyorum.

Aslında hiçbir problem yok. Çok güzel bir haftasonu geçirdim. Arkadaşlarım bizdeydi. Güzel vakit geçirdik. Aynı eskisi gibi.. Dün de Sonsuzla görüştüm ve yarın ailesiyle pikniğe gideceğim. Çok heyecanlıyımm. Herşey bu kadar yolundayken bendeki bu moral bozukluğu nankörlükten başka birşey olamaz sanırım :)

Bu arada Catherine Arley'in sitesinden bir türlü alışveriş yapamadığımı söylemiştim ya. Geçen gün kuaför malzemeleri satan küçük bir dükkana girdim. Bir de baktım o pudralardan var. Hepsini kucaklayıp bağrıma basasım geldi :) 2 tane aldım. Daha fazla alacaktım,çok fena gaza geldim :D Ama sonra düşündüm ki dükkan yerinde duruyor kaçmıyor ya :)

Bu aralar acayip bir alışveriş isteği var bende. Ama hiçbirşey beğenemiyorum. Bir de seçenek az tabi. Bir sürü mağaza yok ki rahat rahat beğeneyim. Ah ah şuraya bir alışveriş merkezi yapamadılar :)

C.tesi günü deprem oldu malum. Ve ben hayatımda ilk defa bir depremi hissettim. Buna rağmen de evdeki herkese göre çok sakindim. Mahalledeki herkes kendini dışarı atmış korkudan. Dışarı çıkmak aklıma bile gelmedi. Kitaplığımın deli gibi sallanışı hala gözümün önünde :)

17 ağustosta olan depremde ben hiç uyanmadım. Annemin de korkudan dili tutulmuş. Uyandıramamış beni. Sürükleyerek dış kapıya kadar götürmüş. Gözümü kapıda açtım.Sarsıntı bitmişti zaten. Nasıl ağır bir uyku varsa artık bende :)
Allah bir daha böyle acılar yaşatmasın hiç kimseye.

O gün depremden sonra Sonsuz hemen beni aramış. Normalde işteyken hiç telefon kullanamıyor. İzin almış. Depremi hissettiğim gibi aklıma sen geldin dedi. Ben de aynı şeyi hissettim. Zaten ailemin yanındayım. Herkes evdeydi. Aklıma gelen ilk kişi Sonsuz oldu. Bu duygunun karşılıklı olması kadar güzel birşey yok sanırım.

Benden bu kadar şimdilik. Hoşçakalınn..
Güzel ve mutlu bir hafta geçirmeniz dileğiyle...


28 yorum:

  1. Hep bu havalardan üstad, bizi bu güzel havalar mahvedecek.
    Pikniğe çok az kalmış, heyecanlısındır şimdi inşallah çok güzel bir gün geçirirsiniz birlikte. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden bu havalar canımızı okudu yaa :)
      Güzel dileğin gibi çok güzel bir gün geçirdik teşekkür ederim :)

      Sil
  2. ah şu pazarın ertesi günü yokmu hep bunun işleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet narkoz yaa adını anmak bile istemiyorum şu an o pazarın ertesi gününün :)

      Sil
  3. Bu baharda böyle daha çekilmez oluyor :( Gerçi kışında kötü pazartesi. Yahu ne zaman iyi oldu ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bir zaman iyi olmadı. Hep kötü şeyler çağrıştırıyor insana o lanet gün :)

      Sil
  4. Hava güzelken bi taş yığını içine tıkalı almayi ben hic sevmiyorum. Aklımda gözüm de dışarıda kalıyor.
    Ya ben depremi hic hissetmedim desem. Deprem sirasinda disardaydim ama oturuyodum. Ama annem meraktan deliye dönmüş telefonuna cevap vermeyince. 99 da istanbulda degildim galiba ben cok şanslıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık hava en güzeli mis gibi :)
      Keşke herkes bizim kadar şanslı olsaydı.

      Sil
  5. Çok geçmiş olsun bir şey olmamasına sevindim (:

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir hafta sonu ve yolunda giden işlerden sonra (bkz. özel hayat),
    Sıradan bir pazartesi baymıştır içini büyük ihtimalle ;)
    Neyse, az kaldı, sabır ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıradan olmayan gün mü var Buddha yaa ooff :) her zaman bkz özel hayat olsa keşke. İş hayatı çok renksiz de :)

      Sil
  7. piknik iyi geçmiştiir umarımmm :))))

    ya yaz geliyo diye sanırım o alışveriş hevesi bendede var alsam alsaaam bissürüü şey alsaam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi geçti Pink :)
      Aynen alsam alsam alsam ama yine de gözüm doymaz ki :D

      Sil
  8. pazartesiyi sevin ya la o sizi seviyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok benden nefret ettiğini düşünüyorum ben :)

      Sil
  9. Havalardan canım benim,herkesin üzünde garip bir hal var...Nedensiz mutsuzluk...:( Hepimizin tatil zamanı geldi sanırım...:)Bir solu almaya ihtiyacımız var...Ülkenin genel durumu da insanları çok yordu....Hayırlısı olsun inşallah...:)Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bu havalar mahvetti bizi yaa :)
      Yalnız iyi bahane bulduk. Azıcık moralimiz bozulsa havaya atıyoruz suçu :) Ne yapalım hayırlısı artık :)

      Sil
  10. Havalardan pazartesi sendromu daha ağır geçiyor :))
    Ay ama bak ne güzelsiniz siz maşallah :))
    Alışveriş candır kendini tutmak olmaz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Şeymacım :) Maşallah da demiş ya tatlım benim :)
      Alışveriş kadar insanı motive eden başka birşey daha yok sanırım :)

      Sil
  11. Haftasonundan sonra,bir moral bozukluğu oluyor tabi,bende pazar akşamından başlıyor. Gören de okula,işe gidiyorum zannedecek :D
    Ay siz Sonsuz'la hep böyle mutlu olun inşallah (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım inşallah :)
      Benim de daha pazar gününden suratım asılmaya başlıyor yaa :)

      Sil
  12. deprem hala insanların dilinde,ben hissettim ama korkmadım
    pazartesileri ben de senin gibi oluyorum,aynen pazar akşamından başlıyor stresim
    kahrolsun pazartesi :)

    YanıtlaSil
  13. Tanrı seni korumuş, bunu 17 ağustos depremini duymadığın için yazıyoroum. Hafızalardan silinip atılacak gibi değil.
    Üzerinde ki gerginlik sanırım pikniğin gerginliğiymiş.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Piknik geçti gerginlik de geçti pehito :) Neyse ki çok güzel geçti :)
      Allah kimseye böyle acılar yaşatmaz umarım bir daha.

      Sil
  14. Evlenmeden önce ve cocuk sahibi olana kadar bende de hep ayni sey olurdu,durup dururken can skintisi moral bozuklugu, hic bir sebep yokken bile,simdilerde bakiyorumda epeydir o durumlarda degilim,sanirim heyecan eksikligi yasadigim belki yapimdan,illaki heyecan yorgunluk kosusturmaca olmali bende bos durmak yok!

    Deprem olmasin hic bir zaman!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımmm buradan bir ana fikir çıkardım kendime. Sanırım evlenince geçer demek istiyorsun :D Mantıklı aslında :)))
      Umarım hiçbir zaman olmaz!

      Sil