14 Mart 2014 Cuma

Virajlı Bir Gün :)

İşten çıkıp eve gitmeme yarım saat var. Bu haftaki mesaiyi de bitirmiş olduk. Bu haftasonu benim için çok mühim biliyorsunuz. Direksiyon sınavından dolayı :)
 
Bugün başka bir ilçede, Demirköy'de duruşma vardı. Sabah oraya giderken ve dönerken ben kullandım arabayı. Avukat bey yanımda kurbanlık koyun gibi oturdu :)) Gidiş geliş toplam iki saat. Yollar çok virajlı ve eğimli, biraz tedirgin oldum başlarda ama sonra rahatladım :)
 
 
Biraz dağlık ve tepede bir yer olduğu için hala kar vardı etrafta. İnsanın içini ısıtan güneşin altında  kar görmek çok güzeldi. Gittiğimiz yol ormanlık bir alan, sadece ağaçlar ve tepelerin olduğu bir alana kar tabi ki çok yakışmış :)
 
 Bir de yol üzerinde güzellik suyu çeşmesi var. Dağdan geliyormuş su. Buz gibi ve o kadar berrak ki. Oradan da suyumuzu içtik :) Ve yola devam ettik.
 
Hem avukatlık stajı yaparken hem de sürücülük stajı yapıyorum gibi bir şey oldu :) Ağustos'a kadar bu işi biraz çözmem lazım ki tek başıma da duruşmalara gidebileyim değil mi :)
 
Direksiyon sınavı için toplam 13 derse girdim. Çok vahim ve berbat kullandığım zamanlar da oldu.
 
 Özellikle bir günü hiç unutmayacağım. Önce dubalara yaklaşırken "hocam bu kadar mesafe yeterli mi" diye sordum. Hoca da "ben bilmem. Sınavda bana soramayacaksın. Kendi bildiğin gibi yap" dedi. Peki o zaman, bak şimdi nasıl park edeceğim, bak gör diye konuşuyorum içimden :D

Bu düşüncelerimi "küütt" diye bir ses bölüyor. Tabi ki sağ aynayı dubaya çarptım. Hay allah, fazla yaklaşmışım demek ki :D Ardından hocanın suratına neden söylemediniz çok yaklaştığımı der gibi bakan şapşal bir surat :D Be adam hadi ben acemiyim sen çarpacağımı bile bile neden susuyorsun :)

Neyse parkı çalıştıktan sonra bir yol var virajlı, biraz da kötü tümsekler çukurlar falan var. Oradan biraz hızlı geçince arabanın altı sürttü. Gacır gucur sesler gelmeye başladı. Bir de baktım ki hızı gösteren yer 10 km yi gösteriyor ben tahminen 50 üzerinde gitmeme rağmen. Orayı da bozmuşum nasıl yaptıysam :D Ama sonra kendine geldi allahtan. 

Yoldaki çukurlardan geçmemek için azıcık kırıyorum hep direksiyonu. O gün de o kadar dikkatsizim ki umrumda bile değil. Paldır küldür gidiyorum. Hocanın " aman hiçbir çukuru es geçme. hepsinin üzerinden geç " demesiyle kendime geldim gelmesine ama olan olmuştu artık. Arabayı ilk kullandığım günden bile berbattım.
Hoca da bir agresifleşti tabi. Ama yine de "bir tur bitene kadar araba hurdaya dönmese bari" demeseydi iyiydi yani :)

Ama olsun çok sabır gösterdi bana sağolsun :) Artık bu kadar kötü kullanmıyorum hem. Fena sayılmam yani korkmayın :D

  Sınavım pazar günü. Heyecanla bekliyorummm. Sakin olmam lazımm, panik yapmamam lazımm :)
 
Şimdiden mutlu, huzurlu bir haftasonu geçirmeniz dileğiyle :) 

4 yorum:

  1. hah haaaa iyi güldüm ama hadi kolaylıklar sanaaaa :)

    YanıtlaSil
  2. ilk seferlerde normal canım kim hemen pat diye öğreniyor sanki herkesin ufak tefek kazaları olmuştur kısa zamanda yolların usta şoförü olacaksın inşallah avukat hanımcım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah yumiyum yaa. Kazasız belasız olsun da başka bişey istemiyorum :)

      Sil