25 Mart 2014 Salı

Takdir Etmek Lazım

 
Malum seçimlere çok az kaldı. Her gün parti arabaları müzik sesini açarak dolaşıyor sokaklarda. Gece olunca da her partinin adayları belirledikleri yerlerde konuşmalar yapıyorlar. Vaatlerini anlatıp duruyorlar.
 
Bir akşam CHP ve AKP adayları ve peşlerindeki insan grubu cadde üzerinde karşılaşıyorlar. Her iki arabadan gelen müzik sesi de kapatılıyor. Ve her iki grup da sessizleşip sadece birbirlerini alkışlıyorlar. Uzaklaşana kadar bu böyle devam ediyor.
 
Bu manzaradan sonra düşündüm ve olması gereken budur dedim. Tepedekiler birbirini yesin dursun. Ama ben bu gördüğüme çok çok sevindim.
 
Keşke ülkenin her yerindeki manzara bu olabilse. Birbirimizi ötekileştirecek şeyler olmasa. Belki o zaman demokrasiye bir adım daha yaklaşabiliriz.
 
Belli mi olur? Belki... Bir gün..

13 yorum:

  1. keşke hep böyle olsa ama büyük çoğunluk birbirlerini bi kaşık suda boğmak için yer arıyo malesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle. Kimsenin kimseye tahammülü kalmadı.

      Sil
  2. orası neresi yahu merak ettim :))
    rüya filan değildi dimi :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rüya değildi ama rüya gibiydi :))
      Kırklareli burası :)

      Sil
  3. Zor ama imkansız değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de imkansız değil. Sadece buna uygun adamlar ve biraz da zaman lazım =)

      Sil
  4. Asıl ileri demokrasi bu işte.Ayrıştırmadan aksinw birleştirerek birbirine saygılı politikacılar.Bu imkansızı bizler belki başarabiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım. Yıl olmuş 2014 bizde manzara hep aynı. Umarım değişir.

      Sil
  5. ne güzel keşke bende görebilsem bu anlayışı.. İnsanlar sanki düşmanmış gibi davranıyorlar birbirlerine. Şu saygı duyabilme işini bir başarabilsek işte o zaman her şey güzel olacak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle yumiyum. Hiçbir görüşe, fikre saygımız yok. Herkesin bizden biri olmasını istiyoruz. Farklılık istemiyoruz. Böyle düşüne düşüne toplumu ayırdık birbirinden. Sonumuz hayır olsun.

      Sil
  6. Şaşırdım... Ben de haftasonu iki grubun seçim minibüslerinin birbirine bağırıp çağırdığına şahit oldum... Demek ki aralarında hala iyi insanlar var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle var. Gözlerimle şahit oldum ve cidden çok sevindim gördüğüme.

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil