29 Mart 2014 Cumartesi

Karalamaca

Merhaba :)

Ya bu gfc deki problem yetmiyormuş gibi dün yeni bloglar takip etmeye çalışırken 300 den fazla blog izleyemezsiniz gibi bir yazı çıktı. Yeni blog takip edemiyorum artııık :( Bunun bir çözümü yok mu acaba? Çok saçma böyle bir sınırlama olması. Bir yolu varsa eğer bilenler yardımcı olurlarsa sevinirim.

Nedense uzun zamandır yazmıyormuşum gibi hissediyorum. Aslında daha dün yazdım. Bugün hislerimde bir tuhaflık var zaten ama hayırlısı :)

***

Kahvemi yaptım, çikolatamı da aldım yanıma hemen odama kaçtım.( Latte içerken aklıma hep bir önceki yazımda bahsettiğim arkadaşım Aylin geliyor. Okulda kantinde az içmezdik. Of off. )

Bazen evdekilerden kaçıp odama sığınmak iyi geliyor. Sonra annem kapıdan kafasını uzatıp
  "neden burada oturuyorsun gelsene içeri" deyince de kıyamıyorum. Ama ne yapayım yalnız kalasım var. Annem birazdan damlar yine :)

Bugün de bana laf soktu zaten. "Artık yemek yapmayı öğrensen diyorum, hiçbirşey bilmiyorsun" dedi. "Nereden çıktı şimdi bu" deyince gülerek "e kaç yaşında oldun kocaya gideceksin makarnadan başka birşey yapmayı bilmiyorsun" dedi yaa.

  "Daha çok var anne 5 seneden önce evlenemezsin diyen sensin. O zamana kadar öğrenirim" deyince de "e orası öyle de sen yine de başla öğrenmeye" diyor. "Hayır yani beni erken evlendirmeye karar verdiysen söyle de haberim olsun" deyince  ters ters bakıyor :D

İyi vallahi böyle. İşine gelince kocaya gideceksin, işine gelmeyince 5 seneden önce olmaz :D Tabi şimdi siz bunu okuyunca ben evlenmek için bayılıyorum zannedeceksiniz :D Tabi ki hayır. Hiç aceleye gerek yok. Herşey zamanında güzel.

Ayrıca anneciğim bana haksızlık ediyor. Çok güzel pilav yapıyorum. Arada taze fasulye ve bezelye denemişliğim de var. Daha ne olsun :)

***

Aa bu arada, dün akşam yine kapıda babama yakalanır mıyım korkusuyla doğum günü hediyemi aldım :) Ve o kadar mutluyum ki. Annemin bana aldığı kolyeden sonra boynumdan hiç çıkarmak istemediğim ikinci bir kolyem oldu. 

Ve üzerindeki işaret sebebiyle de benim için anlamı çok büyük. Daha önce ona benzer bir kolye beğenmiştim ve sonra bunu kendi kendime almanın bir anlamı yok diye düşündüm. Sevgilimin hiç muhabbeti geçmemesine rağmen bana, ona benzer bir kolye almasına şaşırdım ve görür görmez de onu çok sevdiim :) 

Erkek arkadaşım da " ben onu bir sürü kar taneli, nazar boncuklu, kalpli kolyelerin arasından zorla seçtim. Beğenmene çok sevindim " dedi. Sanırım kuyumcuda çok vakit harcamış :) Aklı sıra fikir edinmek için beni takıcıların önünde durdurup hangisi güzel gibi sorular sorar ben de hiç ilgilenmez, tüyo vermezdim :) Buna rağmen en çok mutlu olabileceğim kolyeyi almasına çok sevindim.

Özellikle de içeri girdikten sonra hediyemi açmadan gelen "Sonsuzum ol :) " yazan mesaj beni o  kadar mutlu etti ki. Sanırım o mesajdan sonra daha değerli oldu kolye benim için.











 Umarım kolye üzerindeki simge ve mesajda yazdığı gibi sevgimiz "sonsuz" olur.  ♥

Onu gerçekten çok seviyorum ve çok mutluyum. Birbirimizi kırmamak, üzmemek için ikimiz de özen gösteriyoruz. Umarım hep böyle oluruz. Uzun zamandır ayaklarım yere basmıyor diyebilirim :)

 Şimdi annemin aldığı kolyeyle birlikte takıyorum ikinci kolyemi. Neyse ki kötü durmuyorlar. İkisinin de zinciri aynı olduğu için sanki birleşikmiş gibi oldular.  İkisinin de bana şans getireceğini hissediyorum. ♣

Kara kara düşünmüştüm oysa ki annemin aldığını çıkarırsam annem darılır mı diye :) Çünkü onunla öylesine bütünleştim ki ayda yılda bir farklı kolye takmak için çıkarıyorum. İkisinin uyumlu olması çok hoş bir tesadüf oldu.

***

Yarın büyük gün sahi. Oy kullanacağız malum. Umarım ülkemiz ve bizim için hayırlı olacak sonuçlar çıkar. 

Şimdiden uykum var yaa oof. Bu ara çok mıy mıy oldum. Erkenden uyuklamaya başlıyorum. Üstelik Cumartesi günü ve 10 buçuğa kadar uyudum sabah ! Neyse biraz son paylaşımları okuyayım da öyle yatayım. 

Hoşçakalın :)




28 yorum:

  1. hediyeni bizlede paylaşmana çok sevindim merak içindeydim :) nazar değmesin ilişkinizede :)
    benim annemde kapımı aralayıp kafasını uzatıp içeri gelsene demeye bayılır ama artık odamda olmama alıştı sanırım :) kahve ve blog keyfi sessiz kafayla çok güzel oluyor ama :)
    oo fasulye bezelye geriside aynı işte :) pilavda varmış daha ne olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Ya evet kahve, blog ve hafif müzik sesi ayrılmaz üçlü benim için :)
      Daha ne olsun diyorum ben de ama anlamıyor bu anneler :D

      Sil
  2. Allah her zaman mutlu etsin sevginiz baki kalsın canım bir ömür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ben de senin bloğunda dolaşırken sen de buradaymışsın ne tasadüüf :)) Teşekkür ederim Merve'cim inşallah :)

      Sil
  3. Aaa demek hediye buymuuus :) Cok hosmuuus :) Ben kendi kendime almistim :(

    Pilav yapiyorsan her seyi yaparsin demektir ya anneler hep oyle diyor degil miiii :D Tutarsiz anneleeer :) Kizi kiymetli anneleeeer :)

    Odaya girmeli, kapidan uzanan anneli kisim ne kadarrr da benzerr :D Sonrasi da oylee :) Anneler melekkkk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bana hiç öyle pilav yapıyorsan herşeyi yaparsın demedi anneeem :) Hatta bunu anneme söylediğimde kim diyormuş o nerden çıkmış öyle şey mi olurmuş diye başlıyor dırdırdır :D
      Anneler çok benziyor hakikaten. Bir gün biz de o benzer annelerden olabiliriz. Yüksek ihtimal :)

      Sil
    2. Cunku bir anne kizi her seyi yapsin ister :D

      Buyuk ihtimalle oyle olacagiz ne yapalim o zaman da bizim cocuklarimiz boyle yapar :D Cok unlu bi soz vardir: Onu da o zaman dusunuruz :D

      Sil
  4. Yaşın kaç bilemiyorum ama yeni mezun olduğuna göre yaşıt sayılırız , annelerimiz ne kadar da benziyoooo!! Ama bi'şey dicem ben makarna dışında 3-5 biliyorum, zaten mezun da değilim erteleyebilirim bu öğrenme işini :P

    Ayrıca sevgilin seni iyi tanımış ki, aynısı olmasa da benzerini bulmuş almış, takdir ettim. Güle güle kullan.

    Oy ver! :) İyi uykular :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin annesi benziyooo ne kadar tuhaf!! :)) 24 e girmiş bulunmaktayım :) aman hiç acele etme boşveer. Nasıl olsa ömürümüz boyunca bu yemek işleri bize düşecek. Bari şimdi rahat edeyim :)
      Ya evet içimden geçen ve çok mutlu olabileceğim şeyi tahmin etmesine çok sevindim. Teşekkür ederim :)

      Oy konusuna gelince kesinlikle!! :)

      İyi geceler :))

      Sil
  5. Ne güzel anlatmissin,birden bende 20li yaslrda olup annemin odama gelmesini arzu ettim! Yalniz kalmak cok güzeldi,insanin kendine ait odasi olmasi büyük sans o zaman icin,bende rahattim,yemek isi biraz tecrübe gerektiriyor,bir iki denemeden sonra dogru yolu buluyorsun merak etme, güzel bir hediyeyle mutlu olmussun,sevindim kendim almis gibi,gecmis dogum günün kutlu olsun o zaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aileyle yaşamak çok güzel aslında ama yine de insan bazen yalnızlığı hissetmek istiyor.
      Yemek işine gelince annem anlattığım gibi çok dertli :D Ama ben rahatım eninde sonunda öğrenilir nasıl olsa bir yapamam iki yapamam üçüncü de öğrenirim :)
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Maşaallah sevginize.İnşallah hep böyle devam eder.Saygıyı hiç kaybetmemek en önemli faktör bence ilişkilerde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiiz :) İnşallah hep böyle oluruz. Bence de saygı olmadan sevginin de bir anlamı olmuyor.

      Sil
  7. Umarım yeni kolyen sana şans getirir canım benim; yeni yaşının tadını çıkart..Ve Allah sizi hiç ayırmaz inşallah; umarım sevginiz, saygınız daimi olur ve mutlulukların hep katlanarak devam eder; sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım canım benim. Çok teşekkür ederim. Yeni yaşım da uğurlu gelir inşallah bana :)
      Yaa ne güzel şeyler söylemişsin böyle. İnşallah diyorum hepsine :)
      Sevgilerimlee :)

      Sil
  8. aslında yemek yapmayı bende pek beceremem.
    Yani makarnalarım duyulmu olabilir,
    pizzalarımın hatti hesabı yok olabilir
    mutfağı bir savaş alanına çeviriyo da olabilirim ( sonrası çok daha ilginç oluyo )
    yemek yapmak güzeldir
    yaşasın yemek yemek :)
    kolye konusunda da ben olsam gider fiyatını sorardım ne kadar ödemiş diye.
    allahım ne kadar midesizim yaaa
    utandımm şimdi kendimden :)
    evlenme yaa
    evlenip napıcaksın hem
    bi de bence annen seni kekliyo,
    yemek yapmayı öğretcek sana
    sonra köşesineoturcak
    bak hizmetçi gibi bişey olcan gibime geliyo
    haberin olsun
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatını mı sorayım :D:D Haha yok artık :))
      doğru olabilir. Sanırım annem bana tuzak kuruyo :) Herşeyi öğreticek bana sonra turşumu kuracak aman allahım :D

      Sil
  9. Çok tatlısınız ya umarım dediğin gibi sonsuz olur :)
    Ayrıca şu gfcde 300 kişiyi takip etme sorununu bilmiyordum ya, ama çok saçma olmuş öyle yapmaları, iyice batırdılar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım canım benim :)
      Ya ben de hiç bilmiyordum o uyarıyla karşılaşınca sinir oldum. Ve artık hiç kimseyi takip edemiyorum. Çok sinir bozucu.

      Sil
  10. Ooooh sonsuz olsun tabi aşkınız.
    :)
    Nice mutlu senelere. Bir koç burcu daha tanıdım sanırım.
    :)
    Seni takip edemedim ama 300'le alakalı değil, sebebini bilmiyorum.
    :)
    Öpüyorum şen yanaklarından
    Şen yanak nasıl bir şey bilmiyorum. Hadi tanımını ben uydurayım; mutlu ve huzurlu olsun.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm. İnşallah sonsuz olur :)
      Ya evet koç burcunun özelliklerini okudukça ben bile kendimden soğuyorum :D Aynı zamanda erkek arkadaşımın da koç burcu olması beni gerçekten burç özelliklerine inandırmaya başladı. İkimizin de huyları aynı :) Aynı şeylerde inat ediyoruz :)
      Aa neden takip edemedin kiii. Acaba bende mi problem var :(
      Şen yanak.. Ay çok tatlı oldu buu :)
      Çok öpüyorum. yine beklerim =)

      Sil
  11. Bu GFC sorunu bende de vardi. Daha dogrusu düne kadar hic bir blogu takip edemiyordum fakat dünden beri yine oluyor. Ama 300 blogta takip etmiyorum cünkü böyle bir ileti ile karsilasmadim. Ben sevdigim bloglari okuyabilmek icin Feedly uygulamasini kullaniyorum. Tarayici olarak Firefox kullaniyorsan. Google'dan feedly olarak arat ve uygulamayi tarayici icine ekle. Ondan sonra da tüm bloglari aktarabilirsin. Bir ara anlatmistim blogumda nasil oldugunu. Linkini bulayim eklerim buraya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GFC sorununun çözülmesine o kadar sevindim ki. Artık rahat rahat takip ediyorum istediklerimi.
      Feedly duymuştum ama hiç bilmiyordum ne olduğunu. Denemekte yarar var =)

      Sil
  12. http://blog.ahukader.de/2014/04/feedly-kullanmak-isteyenlere-ufak-bir.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hemen bakıyorum =)

      Sil
    2. ha bi de istersen direk feedly.com a giryosun

      Not : Bence biz feedlyden komisyon almalıyız :D

      Sil
  13. eridim bittim resmen Maşallah canım ya sonsuzluk sizinle olsun:) seni iyi tanımış olmalı ki beğendiğin bir şeyi almış hep böyle mutlu ol sen mutlu oldukça bu yazılarına da yansıyor bizde mutlu oluyoruz :) anneler hep mi aynı ileride bizler de böyle mi olacağız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yumiyumm :)
      Hep mutlu yazılar yazarım umarım :)
      Anneler hep aynı ve bir gün bizde onlardan olacağız. Başka bir seçenek yok sanırım :)

      Sil