19 Mart 2014 Çarşamba

İnsan Olamaz!!

4. sınıf öğrencisi küçük bir çocuk... 45 yaşında insanlıktan çıkmış bir adam.. Yaşadığım şehirde, Kırklareli'de işlenmiş iğrenç bir cinayet. 3 gündür haber alınamayan küçük çocukla ilgili bir gelişme var mı diye heyecanla bekliyordum haberleri. Kötü bir şey olduğunu az çok tahmin edebiliyor insan. Koca 3 gün bu. İyi bir şey düşünmemiz neredeyse imkansız.
 
Ve haberlerde çocuğun ellerinin bağlanarak tecavüz edilip sonrasında boğularak öldürüldüğünü, cesedinin de mezarlığın orada bulunduğunu öğrenince içim acıdı. Üzüntü ve öfkeyi bir arada yaşadım.
 
Bir "insan" nasıl yapabilir bunu? Nasıl bir ruh hastalığıdır bu?
 
Nerede yaşanırsa yaşansın üzücü bir olay bu. Ama insan yaşadığı şehirde böyle bir olayın yaşandığını duyunca daha fazla etkileniyor. O çocuğun yerinde bir yakınımın da olabileceğini düşünüyorum sanırım.
 
Önceden küçük yerlerde böyle iğrenç olaylar yaşanmazdı. Büyüklerimizden de böyle duyardık. Buralar küçük yerler kızım, burada yaşanmaz böyle şeyler derlerdi annelerimiz babalarımız. Ama artık vahşetin büyük yeri küçük yeri kalmadı. İçinde vicdan olmayan, insanlıktan nasibini almamış şerefsizler her yerdeler.
 
Bu adam birkaç yıl sonra eninde sonunda çıkacak cezaevinden. Azıcık da olsa akıllanmamış olacak. Çünkü değişemez. Bu kadar hayvan, bu kadar vicdansız ve şerefsiz olan bir adama ne yaparsanız yapın değişmez.
 
Değişmemiş bir şekilde çıkacak ve yine çocuklarımızın canına kıyacak. Çıkmaması lazım bunların cezaevinden. Ömür boyu orada kalmalılar. Orada ölmeliler, gün yüzü görmeden. Yeniden suç işlemek için toplum içine bırakılmamalılar.
 
Ne yapsın şimdi o anne baba? Nasıl dayansın bu acıya? 

18 yorum:

  1. Böyle zamanlarda İdam cezasının kesinlikle gerekli olduğuna gönülden inanıyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ve bunun gibiler idam cezasıyla bir anda ölmeyi haketmiyor bence. işkence yapa yapa öldürmek lazım.

      Sil
    2. O da biraz vahşet olur bence. Ben ne kötülüğü yaparsa yapsın birine işkence yapılmasını istemem. Kısasa kısas en iyisi bence

      Sil
    3. Ben de bazen senin gibi düşünüyorum RENKLİ HAYALLER ama böyle olaylar duydukca bir de işin içinde çocuk olunca hiç aciyasim gelmiyor boylelerine. Tabi ki iskenceyle toplum duzeltilemez ama dayanamıyorum böyle haberlere :(

      Sil
  2. O kadar uzuluyorum ki boyle haberlere .Anlatamam ya o hayvanın konusabiliyor insaların yuz<une bakabılıyor olması cıldırtıyor beni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o masum çocuk şimdi hayatta değilken o hayvan yaşıyor ve birkaç yıl sonra dışarda olacak.

      Sil
  3. İdam cezası bu insanlar için kurtuluş olur.Yavaş yavaş acı çeke çeke işkence edilerek ölmeliler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yavaş yavaş acı çekerek ölmeliler. kesinlikle katılıyorum

      Sil
  4. Biri Kırklareli mi dedi , geç oldu ama , şöyle bir selam edeyim dedim ,:)Bu arada ben de senin okuduğun kitabı yeni bitirdim :)Sevgiyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinnn :) Ben de yariladim kitabı. Sevdim, baya ilgimi çekti :)
      yine beklerimm :) sevgilerle :)

      Sil
  5. bu haber beni çok etkilemişti söz konusu çocuklar olunca insan iki kat daha fazla etkileniyor. insan da olamaz bunu yapan hayvan da yani yaratık bu resmen!!! Allah ıslah etsin bunun gibi pek çok yaratık etrafta elini kolunu sallaya sallaya geziyor. Asacaksın bunları ya da hadım edeceksin ki ibret olsun pisliklere!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de çok etkiledi yumiyum. Çocuk olması daha fazla üzüyor insanı. Ve en acısı da bunun gibi bir çok psikopatın etrafımızda olduğunu bilmek. Allah kimseyi böyleleriyle karşılaştırmasın.

      Sil
  6. cok etkilendim, diyecek soz bulamiyorum sadece boyle insanlarla ayni irktan olmaktan utaniyorum. cocuk cinayetleri, bebeklere cocuklara tecavuzler, hayvanlara iskence ve tecavuz... daha kotu varliklar olabilirmiydik acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha kötü olabileceğimizi sanmıyorum. Onun gibilerle aynı dünyayı paylaşıp aynı havayı solumaktan bile utanıyorum.

      Sil
  7. yok yok ne ınsanı ınsan dedıgın merhametlı olur allahın yarattıggına kıyamaz , bunlar canavar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Allahın yarattığı canı nasıl alabiliyorlar aklım almıyor.

      Sil