24 Mart 2014 Pazartesi

Geldim Kiii =)

Merhaba, ben geldiiim =)

Özlemişim yaa. Ama bugün işte olduğum için sadece şöyle bir göz atabildim paylaştıklarınıza. Bir sürü mim gördüm. Hepsini okuyacağım en kısa zamanda :)

Son yorumları da görünce ayrıca bir mutlu oldum.

Haftasonları her zaman çabuk geçiyor. Ama bu haftasonu daha bir hızlıydı. Hemencik geçti lanet olası zaman :)

Çok güzel bir haftasonuydu. 2 günlük bir Edirne gezisi oldu benim için. Hava da yaz gibiydi. Ve 2 günü sevdiğim insanla geçirmek kadar güzel bir şey yok sanırım, bunu anladım. Mutluluktan uçuyorum diyebilirim ♥ :)


Giderken yanıma alacaklarımı hazırlarken o kadar çok düşündüm ki. Fazla bir şey almayayım, iki gün kalacağız sonuçta diyorum ama yok. Bir bakıyorum yine dolmuş çanta. Bir sürü gereksiz şey. Bazılarını kullanmayacağımdan adım gibi eminim. Ama hiçbirinden de feragat etmek istemiyorum. Bir doldurup bir boşaltıyorum. En sonunda ayarladım bir şekilde.

Giderken yolculuk kısmında çok eğlendim. O kadar dırdır yaptım ki beyefendi beni duymamak için müziğin sesini sonuna kadar açtı (= Bir de bağıra bağıra şarkıya eşlik etmiyor mu iyice deliriyorum. Ben de kendimi duyurmak için yırtınıp duruyorum.

Sonunda dayanamadım yol boş diye direksiyonu kırdım "yaaa napıyosun kaçla gidiyoruz farkında mısın bunun şakası mı olur" tepkisinden sonra müziğin sesi kısıldı. Çok etkili bir yöntemdi :D Artık rahat rahat dırdır edebilirdim (=

Sonra bir de " neyse ki dönerken saat çok erken olacağı için makyaj falan yaparsın arabada, ben de kafamı dinlerim " demez mi :D

Bu takılmalarına hiç bozulmuyorum. Hatta hoşuma bile gidiyor diyebilirim :)

Yaşanan tek kötü şey Edirne'ye vardık ve arabadan indiğimiz gibi yolda kaza oldu. Bir motosikletle araba çarpıştı. Ayağımız uğursuz mu geldi ne. Ama kimseye bir şey olmadı neyse ki.

2 gün boyunca her şey harikaydı. Tabi bir de dönüşü var. Gece, sabah uyanmak için alarm kurarken o kadar mutsuzdum ki.

 Saat 6 da, sabahın köründe işe yetişeceğiz diye yola çıkmasaydık daha güzel olurdu. Afedersiniz ama karga *okunu yemeden yola koyulduk :)

Hava aydınlanmaya yakındı. Sokakta da kimsecikler yoktu. Sadece kuşların sesi. Her ne kadar uyanmış gibi görünsem de beynimin devre dışı olduğuna emindim.

Ve dediği gibi de oldu. Dönerken uykum olduğu için hiç sesim çıkmadı bir süre yolda. Sonra kendime gelmeye başladım. Kol çantamdan hemen makyaj çantamı çıkarıp arabanın aynasında makyaj yapmaya başladım (= Hareket halindeyken biraz zor oldu ama olsun. En azından uykusuzluktan moraran gözaltlarım daha iyi görünüyordu :)

Kırklareli il sınırına geldiğimizde mutsuzluğum iki katına çıktı ne yazık ki. Biraz daha zamanımız olduğu için birlikte kahvaltı yapabildik Allahtan.

Sonra o işe ben de işe :(

En kötü kısmı da 2 günü birlikte geçirdikten sonra işe gidince saatlerce hiç konuşamamak. Bunun da etkisiyle hem moralim bozuk hem de yorgundum. Ama akşam olunca bir şeyim kalmadı. Adapte oldum yeniden normal hayatıma devam ediyorum :)

Neyse nankörlük yapmak istemiyorum geçen 2 güne :)

Sabah büroya geldiğimde ayılamadım öğlene kadar. Sonra kendime geldim yavaş yavaş.

Haftanın ilk günü de bitmek üzere. Zaman çok hızlı çok :)

Keşke herşey bir rüya gibi hızlıca bitmese. Ama maalesef...

Sonuç olarak bu iki gün bize çok şey kattı diyebilirim. Sevmek, güvenmek ve hayaller kurmak gibisi yok.



♥♥♥





19 yorum:

  1. Hos geldiiiin! :) Neseli, keyifli olmana pek bir sevindiiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduumm :) Çok teşekkür ederim. Keyfim yerinde bugünlerde :)

      Sil
  2. nedense en mutlu olduğun anlarda zaman su gibi akıyor:(
    Mutluluğun daim olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Umarım bu mutluluğum daim olur :)
      Mutluluk ve neşe hep bizimle olsun :)

      Sil
  3. Hoşgelmişsin ♥ Hakikaten maşallah size, birbirinizi hep mutlu edin :) Gerçek dünyayı ise takma kafana, hiçbir değişiklik yok, hiçbir şey kaçırmadın iki günde ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldumm :) Bu mutluluğumun hep sürmesini o kadar istiyorum ki. umarım dediğin gibi olur birbirimizi hep mutlu ederiz :)
      Ya evet hiçbirşey kaçırmadım geldim ve kaldığım yerden devam ediyorum :)

      Sil
  4. Hoş geldin ve mutluluğunuz hep daim olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldumm :) Teşekkür ederim inşallah :)

      Sil
  5. çok tatlı anlatmışsıın.:)

    bak elif güliz bayram da ne güzel anlatmış seniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet sen söyleyince gördüm şimdi :) Çok mutlu oldum kiii (=

      Sil
    2. doğru yazmış maaleseeef kikikii :))))

      Sil
  6. Ne güzel olmuuuuş, şu kurslar, okul, sınavlar olmasa ben de ailemle isterdim öyle bir gezi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi geride kalacak ve sen de rahatlayıp istediğini yapabileceksin bir gün merak etme :) Sadece biraz sabır :)

      Sil
  7. ayyyy en güzel yazıyı sona saklamakla çok iyi yapmışım içim kıpır kıpır oldu Maşallah size hep böyle mutlu olun İnşallah :)
    O zaman olayına bende gıcığım göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor ama dediğin gibi nankörlük etmemek lazım hiç yoktan iyidir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa tabi canım buna da şükür :D Hiç yoktan iyidir dediğin gibi :)
      Ben de senin yazdığın Xcanla geçen olayları okuyunca kıpır kıpır oluyorum :) Çok tatlısınız kiii (= Maşallah size de :)

      Sil
  8. Ayyy çok güzelll, maşallah tu tu tu :D
    Blogu baştan sona okudum ama nasıl tanıştığınızı falan anlatmamışsın ki.
    Bu meraklılara yapılır mı Avukat Hanım, lütfen ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa evet o süreçten hiç bahsetmedim :) ama iyi fikir bir ara yazayım =)

      Sil