26 Aralık 2013 Perşembe

Cilt Herşeydir :)

Merhabalar..

    Herkeste olduğu gibi cilt bakımı benim için de çok çok önemli. Özellikle en ufak bir sivilceyi günlerce kafama takan bir insan olarak çok çektim çok :) Zaten ergenlik dönemimdeki sivilcelerimden haplarla zorla kurtulmuşum, bir gün uğradığıma lanet okuduğum bir eczaneden eczacının önerdiği ve almam için gaza getirdiği yüz yıkama jeliyle başladı herşey :)

    Çene bölgemde ve dudaklarımın çevresinde sivilceler çıkmaya başladı ve ben yine bir dermatologda aldım soluğu.. Yeniden aynı haplardan kullandım 6 ay ve tabi ki artık cildime kullandığım ürünlerde çok daha dikkatliyim. Karma yada Yağlı bir cilde sahipseniz bahsedeceğim ürünlerden güzel sonuçlar alabilir ve memnun kalabilirsiniz.
  
    Doktorun önerisi üzerine aldığım Bioderma Sebium Foaming Gel ile cildimi temizliyorum. Ayrıca makyaj çıkarmak için de birebir :) Onun dışında ayrıca makyajınızı temizlemek için süt yada başka bir ürün kullanmanıza gerek kalmıyor. Anti bakteriyel etkisi var ve ciltte kuruma yapmıyor. Sabah ve akşam olmak üzere günde 2 defa kullanıyorum. Aşırı köpüren bir ürün değil. Ama temizlediğini kesinlikle hissediyorsunuz. Ayrıca kısa sürede de bitmiyor verdiğiniz paranın hakkını verecek bir ürün.




   Eveet cildimizi temizledik sıra geldi toniğimize. Yine Bioderma'nın bir ürününü kullanıyorum. Aynı şekilde karma ve yağlı ciltler için. Yüzünüzdeki fazla kiri ve yağı cildinizi kurutmadan temizliyor. Durulama ihtiyacı hissetmiyorsunuz. Yine sabah ve akşam günde 2 defa kullanıyorum. Yüz yıkama jeli gibi bu da kısa sürede bitmiyor.



  Bunların ardından cildimi nemlendirmek için de Bioderma Sebium Mat karma ve yağlı ciltler için parlama önlemeye yardımcı bakım kremi kullanıyorum. Sabahları yüzümü temizledikten sonra kullanıyorum. T bölgesindeki parlamaya gerçekten engel olduğunu söyleyebilirim.






   Bu 3 ürün dışında yüzüm için başka hiçbirşey kullanmıyorum. Sadece haftada bir yada iki defa evde kendim hazırladığım maskeleri yada karışımları uyguluyorum. Hem sıkıntıdan hem de işe yaradıklarını düşündüğüm için :) Onları da daha sonra sizlerle paylaşacağım. 

   Bioderma ürünlerini denemenizi rahatlıkla tavsiye edebilirim. Bahsettiğim ürünleri uzun süredir kullanıyorum ve şimdiye kadar hiçbir şikayetim olmadı. Karma veya yağlı bir cildiniz varsa ve sivilcelerle de başınız dertteyse yada en azından yeniden çıkacağından korkuyorsanız benim gibi :) deneyin derim :)

                                            Hoşçakalınnn =)

2 yorum:

  1. Merhabaa, jel ve kremi ben de kullandım, memnundum da, ama bitince gidip vichy aldım, neden bilmiyorum değişiklik olsun dedim heralde :)
    ama şimdi onların bitmesini bekliyorum...tekrar bioderma ya döneceğim :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :) İnsan arada değişiklik istiyor. Bazen gözümüz farklı ürünlere kayabiliyor :)

    YanıtlaSil